Review product : Perfume from Avon - Vanilla Soft Musk

Assalamualaikum. Halini ha wa mau celita sama kamu orang semua ha pasal itu perfume manyak wangi oo. Wa ada beli itu perfume lekat (dekat) itu buku Avon woo. Manyak wangi maa !. Lu mau tanya manyak lagi. Lu tanya itu sama amoi blog ini laa.


Hahha !. Apek. Okey harini takde ape ape idea sebenarnye. Memandangkan hari tu aku teringat yang aku ade beli perfume Vanilla Soft Musk ni aku nak share lah dengan korang. Bau die wangi gile. Sebelom aku order dekat dealer Avon tu aku macam was was + ragu ragu nak beli sebab takut bau die tak masuk dengan citarasa aku. So aku mulalah fikir masak masak ayam goreng okey tak perfume ni. Tengok nama product macam best. Vanilla Soft Musk. Oleh sebab aku minat dengan wangian vanilla. Aku beli je lah.

Kalo korang nak beli. Korang boleh usha brochure atau catalog Avon campaign 23 muka surat 2-3. Tarikh tutup campaign 15/12-2011. So cepat cepat lah rebut peluang. Acewahh !. Harge botol kecik RM5.90 je. Murahh !.




Ciri ciri perfume
Bau die seakan seakan bau coklat dan baunya akan membuatkan korang semua rase diri korang elegant. For student macam aku nih. Kalo nak pegi sekolah. Cikgu taknak busuk busuk. So kenalah beli perfume yang wangi wangi sikit. (okey takde kena mengena).

FIN !! 

No comments:

Post a Comment