Blogger yang suka akan rasuah.

Assalamualaikum. Tajuk kemain serious. Sebenarnye takde serious mane pon. Saje nak sentakkan hati korang. Hehhe !. New blog design ?. Asal cacat ? Eh !. Tak. Ni sementara je. Nanti nak buat blog aku ni lebih cantik daripada sekarang. Nantikan..

Sekarang ni aku jaranglah nak update blog. Sorry. Makin berdebar nak ambek result nanti. Sesape yang tahu tarikh keluarnya result PMR sila PM facebook aku atau add ke. Ahhha !. Kerja gila. Okey berbalik kepada tajuk.

Blogger zaman sekarang ni kan dah pandai buat jenayah aku tengok. Dah berani ber-rasuah. Adoii !. Ape kehe !. Meh tengok.

Amboii !. Rasuah lima hengget je pon. Gile setai rasuah eskrem MAGNUM. Sape taknak. Ade tak follower aku yang perangai macam ni ?. Kalo ade terjun KLCC sekarang. Ade belani ?. Ahha !. Kalo korang dah berani buat perangai macam ni. Aku berani jamin. Korang dengan serta mertanya akan dapat lebih ramai followers. Eskrem Magnum ohh !. Aku follow blog kau pon sebab kau nak bagi aku eskrem Magnum. Sebab tu lah aku follow.




Jangan lah buat perangai macam tu kawan kawan. Sebab kalo diorang follow pon dengan perasaan tak ikhlas. Automatically blog kita tak femes macam blog blogger lain yang tengah maningkat nama bukan meningkat tapi mAningkat. Why tak femes ?. Sebab korang dah suroh orang follow blog korang dengan unsur paksaan. Jangan lah. Lama kelamaan boleh jadi kes wooo !. Kes ape ?. Kes peras ugut. 

Sorry ter-over merepek. Thanks view.

No comments:

Post a Comment