tips : selamat limau nipis anda !!

hello ! hello !

hai rakan rakan ku. hari nih aku nak cerita fakta tentang LIMAU NIPIS. wahh !. makin hari makin nak busuk limau nipis dalam peti sejuk rumah aku tuh. sebelum dia busuk lebih baik aku guna. lagi bagos. pahala pon dapat. takpayah membazir. sapa sapa yang semacam dengan aku. meh aku cerita apa yang korang boleh buat dengan benda yang hampir nak busuk tuh, HEHE !

firstly, korang cuba la fikir. korang boleh kuruskan badan korang menggunakan limau nipis. tu pon kalau korang punya bajet tak cukop nak beli losyen pati halia. guna ja nih. korang bancuh air limau nipis. macam dekat kedai. tuh. make sure. lebih kan limau dari gula. kalau gula lebih. bertambah gemok la korang, HAHA !
        second kalau rasa nak action jadi orang dalam pantang, korang try camporkan air perahan limau tuh dengan kapur. and then sapu dan berbalut la okey. lepas tuh korang akan rasa perut korang slim. wekk !. tipu je. korang punya badan rasa ringan je. best buat. cube la.

        third korang boleh buatkan kuku korang lembut. wahh !. isikan satu bekas dengan air suam. korang perahkan air limau nipis. rendamkan tangan korang yang comel tuh selama 15 minit. and siap !. aku gerenti lepas tu kan. kuku korang nampak putih suci ja. wahhh !. over dak ?. betol. yang hitam busuk tuh mesti hilang. lepas korang rendam tu kan. make sure korang selalu usap tangan korang pakai losyen. mesti lagi best.

        fourth korang boleh lembutkan tumit korang yang merekah bak seludang tu. HAHA !. mesti cun bila korang pakai heel. series aku cakap. korang sentalkan dekat tumit dan korang bilas dengan sabun mandi yang ade moustizer. and then siap !. tapi step nih dia kena amalkan selalu. kalau sehari je. baek takpayah.

        fifth korang boleh jugak wangikan badan korang if takde bajet nak beli perfume. okey !. yang nih korang kena buat waktu korang bersiram. korang tonyoh ! or sental dekat ketiak korang selama 5 minit. make sure dua dua belah tau. lepas bilas badan korang akan segar dan maybe wangi sikit dari sebelumnya.

        sixth korang boleh hilangkan kelemumur atau DANDRUFF korang dekat kepala tuh. korang sapukan dekat kepala korang air perahan limau nipis tuh. lepas tuh korang bilas dengan syampu yang anti-dandruff jugak. make sure yang membantu jugak tau.

        seventh korang boleh hilangkan hitam hitam dekat leher korang tuh. same jugak dengan step yang dekat ketiak tuh.

          that's all. aku just kongsi ape yang aku amalkan selama nih. taknak la kedekut kan.

          TENGS VIEW. :)

          No comments:

          Post a Comment