pasal hati

hello ! hello !

aduhhh !. tengok je belog. teringat kat si dia. :(. asal la naseb aku malang sejak dua menjak nih. HAHA !. best nih. 



bukak je PC. terus double click folder LAGU. and terus bukak lagu SAAT TERAKHIR-ST12. hmmmmmmm !. dengar lagu tuh kan. teringat si dia sangat sangat. bile la nak dapat pengganti yang betul betul perangai macam dia. :(. aduh !. nih lagi satu kes. tangkap sampai ke otak. bile tengok NIKITA. aduhh !. sape pelakon tuh. vano ?. yang abang angkat nikita tu la. series muka hang macam balak lama aku vano. awat la hang nak uji aku ha jebon ?. hmm. tak boleh la aku hidup sorang sorang. buhsan ya amat tau dak. naseb la aku ade member member yang selalu hiburkan hati aku as ATIEN,SAFFA,HANIEM n DEYLA. tengs bebeh !. korang selalu bantu aku. :). sayang hangpa sangat sangat. sekarang dah nak dekat pukul 6 petang. nikita nak mula dah. lepas tu aku nak sambung tenogk nora elena. SETH TAN. wehh !. hangpa jangan dok kacau. tu balak aku sehidup semati. HAHA !. hensem jugak jebon tuh noh. tak tahan aku tengok. cair hang tau. dah lepas tuh nak sambong pulak tengok showdown malam nih. fuhhh !. series penat mata aku nak tebeliak tengok tv malam nih. 

esok last sekolah, jumaat nih ingat nak hangout dengan member tapi moto lak takdak. series bengang. dulu cehh !. acting macam minah rempit la konon. sekarang minah senget, hambek hang. HEHE !.


 +the end+

No comments:

Post a Comment