dah berubah ?

hello ! hello !



alhamdulillah. semalam kan tuhan tuh maha adil kan ?. sayang aku dah berubah. dia dah mengaku salah dia. since semalam. aku takdak topup. sayang aku send satu mesej nih. series nah tergelak. nak tau apa dia tulis ?. HAHA !. sebelum tuh aku terkejut jugak dan sedih pun ada baca mesej dia. okey. aku akan informkan korang pasal mesej tuh tapi tak lah sejelas yang mungkin. (paham paham kan lah ayat nih)

firstly, dia dah mengaku yang dia pernah curang dengan aku
secondly, dia dah merayu rayu dengan aku
thirdly, dia dah serik nak maen maen dengan aku
(berani kau kena sumpah dengan aku. HAHA !)
fourthly, dia cakap banyak sangat balasan yang tuhan bagi kat dia
(padan muka !, tuhan tuh maha adil la sayang) 
lastly, dia cakap dia sayang aku sangat sangat sebab aku paham dia. HAHA !

lepas aku baca mesej dia kan. firstly aku nak tergelak/terketawa. okey. sebab apa ?. sebab ayat dia tuh aku boleh bayang yang dia tengah nanges baii !. whatever. lepas  tuh. aku tengok je lagi. aku macam terkejot sebab dia dah mengaku dia pernah curang. lastly. aku sedih sebab dia dah nak tinggalkan aku sebab dia nak pergi sambong belajar. cehhh !. budak U tuh. perhh !. series first time aku EHEM EHEM dengan budak U. ngee ~. syok nih. lastly. aku hope. dia tak berubah dengan secepat yang mungkin. aku tak nak mengharap sangat dengan JEBON tuh. nanti. aku  pulak yang menyesal bagai nak rak. kan kan ?. okey okey.


PESANAN BUAT KEKASIH DI SMK TUN SHARIFAH RODZIAH :-
  •  aku nak bagitahu. aku dah takmau pikir dah pasal hati orang lain. kalau orang tuh tak pernah pikir kan hati aku. :D. korang tunjuk KURANG AJAR. aku pun boleh. aku bukan AKU yang dulu. AKU sekarang dah tak akan kesiankan orang lain macam dulu. aku pon nak jugak jadi macam perangai korang. ikot suka hati mak bapak korang ja nak KURANG AJAR dengan aku. HAHA !. nanti bukak sekolah. aku hope. korang tak akan cakap aku SELFISH !. macam korang. lastly. I LOVE YOU ALL SO MUCH.

No comments:

Post a Comment