tips : creamy look. yummy. :P

hello ! hello !


HAHA !. pagi tadi merupakan pagi yang paling excited plus terok. yela. habes basah baju aku siot. JEBON  !. hujan lebat gila pagi tadi. hujan rahmat la katakan. alhamdulillah la. ketibaan di sekolah pukul 7.35pagi kot. maybe ?. lebih had waktu nak masok sekolah la kan. yela. hujan hujan mesti la traffic JAM. wahh !. sambil mak aku berleter. aku pon join sekali. HAHA !. jadi riuh rendah kereta waja N series tuh. wahh !. apekah ?. yela. sorang tolong maki. sorang tolong marah. AHHA !. aku la tuh. 

sampai je dalam kelas. mood aku otometik bertukar THUMBS DOWN. yela. semua muka pakat muram je. aku pon down la jugak. tambah tambah bestfriend tak datang lagi waktu tu. fuhh ! agak tergugat la jugak. dah tuh kan. aku pon duduk la macam minah senget mata juling sorang sorang. setengah jam kemudian tup tup aku nampak dua orang budak masok dalam kelas. ishh !. aku mengantok nih. takpe. gagah jugak la kan bukak mata macam minah rabun mata juling. bukak ja kan. HAHAHHAHA !. gelak sorang sorang. bestfriend mai dah. okey depa mai sekolah lewat sebab tak boleh merempit dengan abang and mak depa. sebab moto depa takdak bumbung, kena singgah sat dekat bus stop RTM tuh. depa la kata. basah lencun kat hangpa tau dak. busuk !. :P. HAHA !, tipu ja. FAWAZ cakap abang dia baek hari ni. ATIEN pulak kata dia jumpa mamat hensem sekolah teknik kat bus stop. biaq pi kat hangpa la wehh !. janji mai sekolah. rindu hangpa tahap ratu cantik ja. :D.

dah hujan tuh paham paham la kan. sejok ketaq lutut tau dak. eeee !. tambah tambah aku yang baru baek demam pulak. fuhhh !. memang makanan la baq hang. perhh !. takpa. sabaq sat. aku buat donno la. waktu arab pulak. kertas yang ustazah bagi aku tak bawak.. seriees frustt mendagu. aku sorang ja tak bawak tau dak ?. dah la kena berleter dalam kereta tadi. now dengan ustazah pulak. okey fine. memang salah aku. terima ja kan. :). 

waktu science pulak kan. HAHA !. lawak nih. cekk dengan atien punya la sembang rancak pasai plan BIRU kami. wahh !. memang rancak la kan. sampai orang sebelah tak dengaq apa. HAHA !. cikgu usha. cehh !, cover sat. perbetoi tudung sat. last last. cikgu panggil aku. bengang plus ketaq habeh kerusi dalam lab tuh. aku pon jawab la. YEA TEACHER. takkan nak jawab YA WEHH. AWAD ?. gila ka pa ?. teacher tanya aku. AHAH !. KAMU PAKAI CREAM KA KAT MUKA ?. aku jawab la DAK AEH TEACHER. AWAD ?. teacher buat muka tak puas hati. SURE KAMU TAK PAKAI ?. aku pon. ishh !. bengang nak mampos dah nih. YEA TEACHER TAK PAKAI. teacher dok buat panjang lebar lagi. DAK LA. MUKA KAMU NAMPAK CREAMY. PUTIH LAIN MACAM. ya allah teacher. awat la teacher nih. dah tiap tiap hari tengaok muka i pon tak sedar lagi yang i nih memang natural putih. cehh !. perasan sat. series cering. member kelas semua tengok. yang atien kata. ishh !. teacher nih. dah memang dia putih. HAHA !. bangga sat depa puji aku puteh. :D

okey ulasan dari cerita panjang lebar kat atas tuh ialah. semalam aku buat facial treatment sendiri kat rumah pakai telur putih. telur ayam la. okey. first first tuh. rasa macam tak sure nak buat. sebab takot busuk hamis hancing hanyir semua la. tapi. aku confident. sebab. muka aku nampak kusam semalam. aku try la semalam. yess !. kesannya memang ketara la kan. seronok tau. muka kita nampak creamy. tapi make sure lepas kering je telur tu dekat muka. terus basuh and cuci muka terus. biar wangi. 

putih telur nih sebenarnya tak la busuk sangat. yang busuk tuh kuning telur. soo. try la cara nih. untuk mendapatkan kulit muka yang lembab. cehhh !. bagi tips konon. kalau nak lebih luas view page nih :)

tengs for view :)

No comments:

Post a Comment