kasi dendam sama lu !

hello !. hello !.



HAHA !. hari nih aku memang jahat. aku balas dendam dekat semua orang. termasuk si balak aku. gagaga !. okey fine !. aku dengan dia dah declair balik. tetapi dendam di hati tetap ye sayang. sori beb. selagi aku tak puas dengan apa yang aku nak. aku tak akan diam. JAHAT DAK ?. :D

hari nih aku bermatian memasak baq hang. masak simple dan sikit. YANG TU PON NAK HABAQ ?. tak la. nak inform dekat semua orang yang aku nih rajin. tak pemalas. HAHA !. 

KASI DENDAM SAMA LU !. aku balas dendam dekat hang balak aku. HAHA !. padan muka. biaq hang rasa apa yang aku rasa dulu. hang buat macam macam kat aku kan ?. nahh !. ambek hang. rasa la apa yang aku rasa dulu nah baby. sat sat. kalau hang tak heran dengan apa yang aku buat. takpa. aku tak kesah. :D. hang kan HATI CAP VAVI. stai takdak hati perut kan ?. biaq la. apa apa pun. hang akan rasa menyesai satu hari. HAHA !. padan muka. :).


No comments:

Post a Comment