Aloyaii apek. Amoii nak....

Assalamualaikum semua. Sehat ?. Hahha !. Tajok kemain mengancam. Sebenarnye takde mengancam mane pon. Saje nak story dekat korang. Tadi kan dalam pukul 9 malam kan. Aku dapat private message from my friend. Actually I miss her so much. Nyomnyom !!. Die send message yang boleh membuatkan aku berkurung dalam jamban sebulan. Ade ke patot. Aku tengah syiok melantak depan tv die boleh send message pasal keputusan PMR. Woii !. Aku tak sempat nak enjoy dengan my lovely Roti Kok dan teh tarik buatan sendiri yang pahit nak mampos.

Belilah roti kok di kedai runcit berdekatan sebelom habes.

Sebenarnye dari minggu lepas lagi aku dah macam cacing nak beranak. Minggu ni pulak relax kejap je. Dah dapat message member aku yang terlebih rajin sorang ni, terus jadi macam kucing kepanasan. Meronta ronta ja macam lemas dekat longkang tepi rumah. Aku nak relaxxz wehh !. Asal ko send message cemtu dekat aku ?. Potong line lah.

Hari ni hari Ahad 18/12/2011 dah. Arghhh !. Esok 19/12/2011 ade agenda. Agenda ape ?. Esok emak saudara aku yang cantik tu nak kahwen. Ape lagi agenda aku kalo tak melantak nasi minyak catering tuh ?. Kempunan giloss tau tak. Tak sabar nak meng-andam lepas tuh jalan ala ala diva pergi ceremony tu. Adoii !. Dapat aku bayangkan yang mamat mamat catering tu tak usha aku sebab aku terlampau cantek. Ahaksss !. Tak sabar nye. Isyaallah aku update dengan gambar gambar kahwen my aunt esok :).

Berbalik kepada asal, sekarang ni dah kecoh dekat FB. "Weh, keputusan PMR keluar 22/12/2011 ni lah", "Weh, aku nak lari pergi Somalia, takotnye nak ambek result exam". Korang kecoh lah sampai nak mati pon. Keluar tu keluar jugak. Ade lagi 4 hari aku nak hindarkan stress. Please no stress Ainun. Just berdoa. Insyaallah.



For ex-PMR student yang nak ambil keputusan hari Khamis ni. Banyak banyakkan berdoa. Insyaallah. Allah Maha Mendengar. Segala apa yang kita dapat perlu diterima dengan hati yang terbuka. 

 Maaf entry ini hanyalah sekadar luahan perasaan dari taiko blog. Maaf lagi sekali.

Keputusan PMR keluar sama ada pada 22/12/2011 atau 23/12/2011. Sebarang pindaan akan dimaklumkan. Harap maklum.



FIN !!

No comments:

Post a Comment