Mesti usha :- 1st Giveaway by Ina & Nadiah (aku tag korang lah follower.)

Assalamualaikum semua. Err !.. Err !. Takot lah. Aku takot. Tolongg !!. Tolong !!. Aku nak menang lah. Tolong ~



See what ?. Giveaway lagi. Kali kedua aku join giveaway okey. Dulu yang ni. Tapi hampehh. Bagai nak mampos kecewa. Do hope I win this giveaway even terlewat. Erghh !. Wahai si pembuat giveaway. Tolong lah daku. (buruk perangai). 

Blogger Ina dan Nadiah nak buat giveaway kat saye tau. Die kan mude je. Saye tue dari die. So.... 


Peras ugut ?. Sangat tidak baik. Adik  Ina dan Nadiah. Akak gurau je. Okey. Berbalik kepada asal. Korang nak join tak ?. Kalo rase malas nak tengok page aku. 1st giveaway by Ina & Nadiah. If rase rajen nak bertenggek depan blog aku. Okey.


Syarat-Syarat Penyertaan :> 
  • Mesti ada blog dan warganegara Malaysia .
  • Wajib like page Ina .
  • Hanya lelaki dan perempuan sahaja . #pondan atau tomboy tidk dibenarkan :P
  • Buat satu entry yang bertajuk 1st Giveaway by Ina & Nadiah
  • Letak banner GA . Linkkan terus ke blog Ina atau Nadiah . *hanya pilih satu sahaja
  • Lepas buat entry , copy link tersebut dan pastekan link tersebut dikotak komen . *di shoutbox tidak diterima .
  • Tag seorang atau lebih . Makesure diorang tahu . 
Nak tengok hadiah ? Tak menarik mana punn . 
HADIAH GIVEAWAY !
First - Top up RM15 + Header + Edit Full Blog
Second - Top up RM 10 + Edit Full blog ( tak termasuk header )
Third - Top up RM8 + Header
Sponser :-Aina - Doodle 3x Qistina - Header 3x


Dah tahu syaratnye kan ?. So. Kalo ade freetime. Join je lah.

Aku tag :-

Waaa !. Ramai kan ?. Rajin rajin lah usha blog diorang same ek. 

Lastly, if korang nak join tak ?. 1st giveaway by Ina & Nadiah.

No comments:

Post a Comment