Blogger yang gila duet sial. Usha !!

Assalamualaikum. Harini nak serious sikit. Aku gila duet. Serious. Aku gila. Hahha !. Korang tahukan pasal Nuffnang, Churp churp and Heartbeat. Semua tu bukan calang calang perkataan. Tapi calang calang perkataan yang membawa duet. Calang calang yang membawa duet. (apa kau cakap weh !). Hari ni jugak aku nak ajar korang register Heartbeat seperti yang aku tulis dalam entry yang lalu. Tapi harini aku nak ajar korang sendiri cara cara register atau daftar sebagai ahli Heartbeat. I will teach you step by step. Sebelum itu aku nak over advise korang dulu :-
Sangat rugi apabila seorang blogger tidak menjadi ahli Heartbeat. Serious. Arghh !

  • First step is korang kena tekan banner Heartbeat yang ade di sebelah kanan page aku macam dalam gambar :- 

Wajib tekan..
  • Second dia akan automatically keluar macam ni  :-

  • Third korang kena tekan picture Heartbeat tu macam dalam gambar :-


  • Fourth Create Account dan Isi segala butiran. Setelah selesai mengisi tekan SUBMIT  :-
Sign up or Create Account

  • Fifth tekan JOIN HB!AFFILIATE.



  • Sixth keluar page yang baru dan korang scroll down carik ONLINE APPLICATION dan akan keluar page baru seterusnya isi butiran dan tekan SUBMIT.

  • Setelah selesai semuanya. Korang carik perkataan MY HB!AFFILIATE dan click.


  • Akhir sekali, korang hanye perlu letak banner Heartbeatdi blog korang. Kalo tak letak takde maknenye. Copy code dan terus letakkan ke dalam blog :-
Tekan dulu


Dan pilih !!



DONE !!. Dengan letak banner HeartBeat dalam blog. Korang boleh dapat duet dengan syarat followers perlu click banner tersebut and automatically. Money money money !!. Hahha !.

Kepada blogger yang belum mendaftar. Silakan.. Sebarang pertanyaan sila tinggalkan komen.


 FIN !!

No comments:

Post a Comment