Demam KPOP. Rindunye :)

Assalamualaikum. Harini tetibe jek teringat kan pakwe aku :). Aku dah berpunya. Sorry tipu. Hehhe !. Tapi berpunya di alam khayalan jek. Realiti takdek pon. Saje nak gedik dengan retiss KPOP. Tengah demam KPOP ni wehh !. Tulunnnn !!

Korang kenal tak kumpulan 2PM ?. Fuhlamakk. Diorang sume cute cute. Aku mula jatuh cinta dengan sorang mamat KPOP nih waktu mula mula dengar lagu ni :-




Serious sentap. Hensem doo mamat yang pakai jaket merah tuh. Yang mane ?. Alahh !. Yang memula nyanyi tuh :). HEHE !. Tumpang lalu. Nak gedik sebentar. Korang usha gambar gambar die :D. Auwww !











~ Name : Hwang Chansung
Nickname : Perry, Pwang-ga (Cold), Hwang General, Old Maknae
Company : JYP Entertainment
Position in 2PM : Rapper, Sub Vocal & Dancer
Specialty : Vocal/Dance/Taekwondo
DOB : Febuary 11, 1990
Height : 184 cm
Weight : 75 kg
Blood Type : B
Education : Howon University
Religion : Buddhist
About Girl : A girl who's eyes are nice (like nice personality)
Hobbies : Playing Games, Sport and Listening Music.
Shows : MBC Unstoppable High Kick (2007), KBS Jungle Fish (2008), Mnet Hot Blood (2008), MBC Idol Army (2008-2009), Mnet It's Time 2PM (2009), MBC Introducing Star's Friend (2009)


Mesti korang tanye ?. Asal lah aku minat mamat korea ?. Ehh !. Tunggu. Aku minat hidung diorang :D. Peace !!.


FIN !!




No comments:

Post a Comment