Artis paling popular di alam yang fana ini. (Budak hingusan)

Assalamualaikum. Kemain tajuk. Kutok olang ya amoi !. Aloii. Apa punye celita halini. Okey apekk. Hari ni nak cite pasal retiss lah pulok. Asik merapu je kan. Okey let's begin.

Tadi aku rase macam nak hempuk je PC ni. Asal bukak pesbuk ade lah gosip pasal artis. Asal bukak je gosip. Muak lah. Mark my darling please remove all the statement. Please dear. (euuww !). Hari ni bukak pesbuk kan. Ade artis paling top dekat Malaysia ni. Kalah Dato' Siti. Kalah Greyson Chance der. Aku macam tak pecaye je. Habis populariti retis retis yang lain jatuh merudum. Jahat nye retis popular yang sorang ni kan. Okey stop membebel. 


Tengku Sophia. Aku rase korang sume dah bengang dah kot dengan minah keret sorang ni. Ade ke patot dia hina agama Islam. Eh !. Kalo ko nak hina pon. Sedar diri sikit. Ko tuh Islam ke or something else. Matahari tengah terik wehh !. Kang baling kau mampos kot. Taknak cite panjang. Korang usha gambar gambar kat bawah tu dulu. Aku nak lepas tension jap. (makan cili api gelojoh gelojoh).




Dadadadadadadadadadammm ! (bunyi drum). Anugerah bintang paling popular tahun 2011 jatuh kepada TENGKU SOPHIA yang perasan bagos. Aku benci orang yang hina Islam. 

Sesungguhnya Islam agama kita. Sesungguhnya Allah itu tuhan kita. Dan sesungguhnya Muhammad itu nabi kita. Hukumnya wajib engkau mempercayai semuanya. Janganlah sesekali engkau menghina dan mencerca. Jika engkau memperlakukan sedemikian. Maka terkeluarlah engkau dari agama Islam. Dan kafirlah engkau. Dengan itu marilah bersama sama doakan supaya Allah buka pintu hidayah kepada orang seperti Tengku Sophia....

Maaf kalau aku terkasar bahasa dalam blog ini. Takde niat pon sebenarnye. Bengang punye pasal. Sorry :)


No comments:

Post a Comment