First giveaway by Ainun. (Sempena Hari Lahir Taiko Blog)

Assalamualaikum semua. Harini nak story sikit pasal niat baek aku dengan korang semua. Aku nak buat giveaway jugak. Asik blogger yang laen je buat. Aku pon nak. So. Aku nak buat short advertisement dulu. Kalo korang nak join baru aku buat. So drop out your comment okey. Kalo banyak feedback baru aku buat.

Wahai followers. Detik yang di tunggu tunggu oleh aku. Sekian lama nak buat giveaway akhirnya terbuka hati nak iklankan. Sememangnya giveaway semua orang nak hadiah yang lumayan kan ?. So aku nak bagi clue dengan korang. Hadiah yang aku bagi dekat korang ni special sikit. Bukan barang bukan selendang bukan novel. Tapi... Hehe !. Rahsia.

Entry ni sebenarnye nak kan feedback dari korang. Kalo ramai yang nak join. Baru aku beritahu korang. Need feedback. Drop your comment :)







2 comments: