semangat baru :)

assalamualaikum !

firstly i want to say. i wish i can be an educated person. oke. takpayah nak menggedik cakap english. tadi dekat sekolah. ada pengumuman. mengenai permohonan untuk sambung belajar tingkatan empat sekolah berasrama penuh. soo. aku pon mencuba peluang yang ada. mana la tau rezeki aku dapat straight A in exam soon. ade usaha ade la jawapannya. kan ?. 

duet raya aku sudah habes. disebabkan 

ini

dan

ini



meh aku introduce sikit tentang produk produk ni. pertama kali aku berkecimpung untuk meminati menatang di atas itu sebab tiba tiba rasa macam antidot tersusuk di badan. dan mengalir sudahh. haha. jiwang gila beb. 

start aku suka pakai gel eyeliner silky girl tu. sebab. aku tengok trend zaman sekarang. teenagers suka sangat mencalit benda ni di atas kelopak mata diorang. so. aku jadi jealous. and then. terasa macam nak compete. haha. macam ape lagi. seriously. aku try pakai. terasa macam diriku umpama puteri gunung ledang. haha. gedik. tetapi di sini. aku syorkan. kalau korang nak try pakai eyeliner. better you all choose this eyeliner. because for me. it's can make our handmade perfect. takpayah comot comot. buat saket hati. benda ni waterproof. so. kalau korang nanges pon dia takkan terkeluar atau comot. except. korang tenyeh tenyeh mata. jadi lah macam hantu kak limah. oke. kalau korang teringin nak jadi popular. buat lah :).

yang kedua pulak. conditioner sunsilk wheather defense. memang memuaskan hati aku. oke. conditioner ni amat disukai aku sendiri sebab dah la wangi and then bila ikat rambut kan. terasa macam kain sutera tergantung dekat kepala. seriously lembut gila rambut plus wangi oke. tak suke busuk busuk. so aku buat publisiti murahan sikit. gunalah sunsilk weather defense :).

akhir sekali. nak mengadu lagi lah. disebabkan benda benda ni lah. duet aku habes. hehe. nak buat macam mane. dah gian nak beli kan. dapat duet raya. mestilah kena belanja. tak simpan jugak kan ?. haha !. oke. lupekan. 

lagi sebulan je lagi exam. asyik online. tak kerja kan ?. orang study bukan online. leka beno. kepada readers. i hope you can pray on me to get success. wish me luck. :)

thankyouu view. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment