Cita cita RasyidaRashid's selepas PMR

annyeong haseyo. . mesti korang dah muak lihat blog ini. okey. tidak mengapa. tambahan pulak tengok tajuk entry yang entah apa apa. okey. tidak mengapa. (ayat mintak simpati la konon). 

yes !. hari ni nak pulak menceritakan tentang plan saya selepas PMR. lahh !. PMR pon belum dah berangan nak enjoy segala. erghh !. tak boleh blah kau . fine~. tapi tak salah kan. kita nak plan or erti kata lain sediakan payung sebelum hujan . what ?. okey lupakan. aku nak share or nak inform dekat korang yang aku sudah mengisi borang untuk menjadi novelis. even aku still secondary student. i wanna try new experience. i do hope that i can catch that. apa ?. aku sendiri takpaham ape yang aku cakap. okey. tengoklah.



amacam ?. sakit hatikan tengok gambo kecik bebeno. takpe. taknak lah menunjuk sangat. tapi saya sudah hantar maa. saya saje saje je nak mencuba bidang menulis ni. insyaallah. ade rezeki ade lah kan ?. manelah tahu i boleh jadi popular / famous dengan menulis. mak aii. meleleh sudah ni. kaki dah takboleh nak tegak dah. erghhh !.hahha !. bajet gila. okey. sambil sambil tu. rajenkanlah diri anda untuk menjenguk page :-


sebab anda boleh tahu apekah buku buku terkini yang menjadi idaman anda. cewahh !. bajet derr. kepada sesapa yang memang minat dengan buku @ novel. eloklah view page tu. banyak sangat buku yang menarik. meh sini tengok buku buku yang menarik perhatian saya.



saket mata dah ke tengok ?. sorry. ade lagi. hehe 

okey buku ni memang sesoai sangat dengan aku

inilah yang ter-last atau terakhir dari saya. kalau rase nak lenguhkan mata tengok buku yang saya minat tapi korang cakap. " alah, ape kelas buku macam ni " fine ~. cakaplah ape pon. minat tetap minat. titik titik dan titik..

okey. selepas korang membaca entry ni. hope sangat korang bagi semangat dekat saya. dan support me if my books berada di pasaran. 

NAJWA LATIF BOLEH JADI PENYANYI
MEH AKU NAK JADIK PENULIS
APA MACAM  ?

hehehe. bye bye . annyeong hi-gaseyo

No comments:

Post a Comment