Padah remaja yang terlalu mengikut nafsu.

annyeong haseyo ! . erkk !. lagi lagi muka aku kan ?. takpe. hari ni rase macam nak kongsi pengalaman lah pulak. sebelum aku menempuh PMR. lebih baek taip entry cepat cepat dan tidur. krohh krohh !. malam malam tengahari cenggini terasa macam nak sangat luahkan rasa terharu aku apabila. ermmm !. erghh !. susah nak cakap. okey. aku terpaksa,........ aku sudah gemok !. arghhh !. tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !  inilah padahnya remaja macam aku yang terlalu mengikut nafsu. sekarang baru nak menangis guling guling atas lantai. dulu waktu makan ikut suka hati kau je kan. erghh !. menyaketkan hati bebeno.

btw meh nak gosip dulu pasal kejadian dekat sekolah tadi. tadi kan. masuk masuk je kelas. aku dah nampak dah cahaya matahari menyinari bumi sampai aku dah takut. cikgu datang kelas cakap. " okey semua. turun ke dewan nak susun meja". mak aii. gila tak terketorr tangan teman. wahahah !. memang best kan. dapat menyesal last last minute. macam aku cakap ni. hahha !. gelak sampai guling guling tapi perut dah jadi lalu makan. memang lah RasyidaRashid's begini. bila tension saja. wajib makan banyak banyak gelojoh dan muntah. hahha !. mesti ramai cakap. pengotornye blogger ni. euwww !.. (jangan cakap perkataan EUWW !. saya tak suka ). takpelah. dah itu kenyataan. so hari ni. memang tahan nafsu gila lah. pagi tadi waktu rehat. just makan koeteow sup. balek rumah pulak nasi. memang tak bagos begitu tapi itulah cara RasyidaRashid's nak kurus. hahha !. start hari selasa ni. aku memang strict and focus gila denga PMR. masok je dewan peperiksaan wajib usha dulu pengawas yang menjaganya pun. mestilah pun. wajibnya pun untuk naekkan aura untuk menulis karangan dan jawab paper yang lain. hahha ~. gila. kalau dah strict and focus tu kan. mestilah nak jaga makan jugak. manalah tahu. makan ayam kan. tambahan pulak aku ni sensitip sikit dengan menatang tu. mau nye tak bersin 300 kali sambil jawab paper tu. hahha !. start selesa aku kena :-


pagi makan roti tahan sampai malam. lepas isyak wajib minum air suam or what ever minuman panas. nak bako lemak katakan. kita bako aje !. kita bako ! dan pagi pulak. bangon awal minum air suam+ air panas untuk nak buang totot pagi pagi buta. nak jaga badan lah katakan. nak kongsi lagi. so terpaksa jujur. 


lastly. do hope. hari selasa ni hari bertuah bagi saya. dan mengharapkan belaian kasih sayang daripada readers untuk sentiasa mendoakan kejayaan RasyidaRashid di dunia dan di akhirat. 

bye bye. . annyeong hi-gaseyo.

No comments:

Post a Comment