Terasa macam nak popular !

annyeong haseyo !  hari ni terasa macam nak berblogging lah pulak. ada mood la katakan. even PMR lagi 4 hari.  oke. recently aku baru tengok video toturial makeup. from NISA KAY and MARIA ELENA. yes !. memang aku cemburu sebab diorang boleh buat video toturial. dan aku takboleh. . fine~. btw aku nak sangat mencontohi blogger blogger lain. diorang popular, semua kenal, hot, class gitu. erghhh !. tapi dekat kedah ni susah sikit nak bajet hot. sebab ade je orang yang benci kita kan. insyaallah. maybe dalam masa terdekat aku akan treasure ke SUNGAI PETANI (bunyi drum sikit). kenapa ? mengapa ?. adelah. ahakkss !. erghh ! bajet. and fyi now aku dah tak active dengan facebook lagi. sebab i have certain case yang membuatkan aku tension dan terasa macam nak buat account lain. insyaallah. before 2012 i will make new account. takde lagi warga SMKTSR dalam hidup except all my besties.  (buat mata bulat sikit). hahha !. now i'm free. link blog pon dah tukar. facebook pon dah tukar. so dah free dari case difitnah. alhamdulillah. 

yes !. korang nak tahu siapakah yang aku admire as my blogger admire ?. nak ?. show this.


yes !. dah tengok ?. so. rajin rajin lah ber-blogwalking dekat blog diorang. 

dah habes. sedihnya nak tinggalkan korang.  bye bye. annyeong hi-gaseyo



No comments:

Post a Comment