semakin dekat semakin gentar.

semua dah tau kan aku ni pmr candidates. so harini aku baru nak tergedik gedik ambek tau pasal berapa hari lagi nak pmr. tengok lah 


 mai cekk bagi besaq sikit.


aduhh. nak terkentut terketaq semua ada. lagi lapan belas hari. mak aiii. last minute baru nak struggle ainun. memang hang gila betoi.by the way, semalam ada la seorang makhluk allah yang bagi nasihat dan semangat dekat aku. aku anggap dia macam family aku ja. ni dia

ada lagi :)






masehh noh ABG FAT oii. bagi semangat dekat cekk. alhamdulillah ada jugak orang support aku kan ?. beruntung lah jugak. insyaallah kalau aku dapat berhijrah sambil belajar dekat dunia orang. aku akan tinggalkan blog ni buat sementara, yelahh. nak belajaq. esok esok berjaya aku takkan lupa sapa yang support aku selama ni especially mak ayah aku :). dan jugak followers aku even tak banyak mana pon. takpa tak kesah. blog aku tak popular pon takpa. janji followers yang aku sayang tu selalu stalk blog aku. masehh nohh.  lagi satu. ada seorang mangkok hayun yang selalu bagi aku tergelak sorang sorang dekat depan pc. nak tau sapa ?.


sorry nah mangkuk aku dedahkan identiti hang. hahahahahha !

lastly i hope semua readers akan doakan aku untuk menghadapi peperiksaan pmr dengan mudah. aminnn !

terima kasih :)

No comments:

Post a Comment