Memang menyesal !

hello. annyeong haseyoseronok gila hari ni sebab MEMANG MENYESAL !. 

hari ni rasa macam nak tumbok cermin dekat dalam bilik aku tutadi pagi online facebook kan. ade orang tengah menebang pokok belakang rumah aku. tiba tiba ja. dia tumbang kena bumbung rumah. serious aku jadi . best gila. first time tengok orang tebang pokok lah katakan. tak kesah bumbung rumah aku rosak ke tak janji pokok dekat belakang tu. lepas tu kan. tergerak hati nak mandi lewat. hahha !. aku mandi pukul 1.00 petang tadi.  wanginya badan aku. yang tukang tebang tu usha aku. biasa lah budak segak kedah tengah edit blog.  .dah lepas mandi tu. tergerak hati pulak nak menyiapkan homework yang aku rasa 1 bulan dah tak sentuh. ya allah !. banyak sangat la. sampai tak mampu nak membuatnya. so. aku tinggal. aku memang malas. weird kan ?. what ??. oke. dah tu. rasa mengantok pulak tapi eh eh !. rasa lapar pulak. so aku pergilah menjamu selera dekat kitchen. sedap gila aku masak. makan sampai dua pinggan. bila dah gemok mulalah nak tension. erghhh !. cakap pasal tension. ade sangkut paut jugak dengan tajuk entry tu. PMR lagi 9 hari derr !. aku still tak buat persediaan yang rapi. tengok kan tadi dah bagitau yang aku tak sentuh homework dah 1 bulan. 1 bulan derr !. still online facebook. still update blog. still main main.. sebenarnya bagi aku. 9 hari tu. macam lagi 9 jam. hati cakap macam tu. tapi badan ni malas nak buat homework. entah kenapa. nak jadi CHEF konon. padahal malas.

HELLO READERS. sesiapa yang attitude dia sama seperti AinunRasyidah. sila ubah ya. memang akan menyesal dan memang akan tergamam dan akhirnya. erghh !. taktau nak cakap. hope i get success !

bye bye. annyeong hi-gaseyo 



BENCI !. memang MENYESAL ! maaf entry terkeluar tajuk



No comments:

Post a Comment