Bestfriend itu apa ?

annyeong haseyo !

auww !. sudah bajet korean derr. haha. harini nak merapu pulak pasal bestfriend.  you all mesti tau kan ciri ciri bestfriend. oke. untuk pengetahuan semua. BESTFRIENDialah orang yang selalu ada waktu kita senang dan susah. especially susah la kan. senang of course la selalu. sedia maklum lah kan. entry ni ialah entry untuk appreciate those yang selalu ada waktu aku senang dan susah. alhamdulillah !. 

nak tengok gambo dia ?. oke. aku tunjukkan. kalau tak somell tuh. sorry yea. :)




dia yang sebelah kiri. wauuu ! cutenye syg.seriously. this is my special best friend. or BFF.
aku syg sangat dengan dia. dia ni selalu tolong aku waktu aku susah. tak macam kawan lain. shhhh !, ade lagi kawan yang lain. but. she is a very special person :).. whatever i did to her. dia buat tak kesah. ayat yang paling best dengaq dari mulut dia. "ikot suka hang la". "ha tu la". "okey fine !!". yang sebelah kanan tu pon termasuk dalam friend list di dalam hati aku. sebab dia selalu ajar aku bila aku tak paham tentang subject yang aku melahap tak paham . hahah. 

sebelom ni ramai sangat kawan yang aku mengharapkan diorang akan menjadi kawan yang berguna tapi. thumbs down. sebab diorang bersama waktu senang ja. waktu susah thumbs down lagi. okey. maybe aku yang perasan. tapi itulah yang aku mampu luahkan. thats all.

for all my dear friends. 

fawaz sirajuddin - mamma tembam
siti nor shakiroh - budak pandai arab

love you all so much. kiss hampa lama lama sampai lebam pipi. 

okey. kami ni geng line budak belakang. dalam kelas kami lah yang di anti oleh mereka yang di depan. sorry to say. 

okey thats all. eee !. sedihnya nak ninggalkan blog ni. uhukkssss. errr !. buat terok macam stupid. hehe. 

bye-bye. annyeong hi-gaseyo

No comments:

Post a Comment