Raya datang lagi. :)

assalamualaikum !
 annyeong -haseyo !

kepada semua readers. maafkan aku andai kata aku terkasar bahasa pabila menulis belog. and one more. aku nak ucapkan Happy Eid Mubarak. Have a great Syawal :). tahun ni aku menyambut hari raya dengan suasana yang sunyi sangat sangat. yelah. hampa semua beraya dengan boyfriend. aku takdak. and one more. my lovely uncle dah takdak. esok pagi pagi buta aku nak pi kubur tengok dia. sian dia tak dapat beraya dengan kami semua. 


one more tahun ni jugaklah. pak njang aku tak dapat beraya bersama. sebab dia beraya dengan mak mertua dia.  dekat johor. emmm. sunyi gila bangang la kan. boyfriend takdak. pak menakan takdak. adoiii. mai rekemen sorang. for the first time aku nak mengaku yang aku sekarang rasa terpinggir sangat. :(. waaaaaaaaa !. kasut raya takdak. tak lengkap la raya tahun ni. semua tak lengkap. keluarga tak lengkap. serabut sangat. haaaaaaaaa !. by the way. tak sabaq nak makan kueh raya yang aku sendiri buat. tak terasa nikmatnya. sebab aku makan gelojoh sangat. mulai esok. kena control ayu. makan macam nenek takdak gigi. and then kena merasa ketupat maktok aku yang sedap hingga menjilat tudung. haha !. oke. setakat ni sahaja. nak masok waktu berbuka dah. for the last time. i wanna say.



selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin. :)


thanks view. assalamualaikum !
gamsahamnida. sillyehamnida. annyeong hi-gaseyo !

No comments:

Post a Comment