struggling for examinations tomorrow. :(

assalamualaikum !

hari ni. aku dapat berita yang boleh menyebabkan jantung aku lari. haha !. boleh pecah. macam di bom. :(.

esok 3.8.2011. budak budak arab semua kena buat exam. aduhh !. kena perah otak macam ni. soo sekarang baru nak tergedik buat revision. before taknak buat. atoiii !. kerja gila. minggu depan. trial exam. waduhhh !. mak pak mengharap dekat aku. anak sulong katakan. insyaallah i'll try hard and smart. doo ?

before that aku nak bagitau. maybe lepas ni aku dah tak boleh nak update sangat belog ni. bukan ape. sebab nak buat persediaan untuk trial yang akan datang. serious takut. tapi kawan kawan cakap aku ni relax ja. wehh !. aku cool beb. cool. :)

lastly aku berdoa agar diri aku sendiri berjaya dalam hidup di dunia dan di akhirat serta kawan kawan seperjuangan.


senyuman yang mendebarkan aku sendiri. muka takut nak tempuhi exam.



ASSALAMUALAIKUM !  tengs view

No comments:

Post a Comment