tips : cantekkan diri anda

assalamualaikum !

tadi aku ada baca majalah mangga keluaran ogos. tiba tiba ja aku tertarik dengan tips dari sorang pelakon ni. nama dia ZARINA ZAINUDDIN. hampa tak kenai kut. dia dah tua dah. hehe. popular la jugak. mai cekk view sikit. :)


oke. tak clear sikit. dia yang belah kanan tu. dia ni dah jadi datin dah. for your information dia ni dah ada empat orang anak lelaki. fulamakk !. memang terkejut jugak la. aku ingat dia tak kahwen lagi. sebab body dia macam anak dara gitu. muka pon smooth ja. adess !.oke. meh aku share serba sedikit tip yang aku baca dalam majalah ni.

petua daripada datin seri zarina zainuddin

  1. tidur awal sebelom pukul 12 malam
  2. bangun tidur selewat-lewatnya pukul 6 pagi
  3. minum air suam segelas selepas bangun tidur
  4. rajin mengurut muka apabila mencuci muka
  5. selepas bangun tidur, gosok sikit muka tu sambil berselawat
  6. rajin buat scrub,mask,waxing,manicure,pedicure,jaga rambut dan sebagainya
  7. rajin makan jamu

aku ni still muda. nak la jugak berlagak dewasa. so. dari kecil lebih baik aku amalkan daripada nak tunggu tua kerepot nanti baru nak jaga. mampos. haa ?. kecil ?. erkk. dari remaja oke. soo. aku harap entry ni taklah membosankan hampa semua. sebab aku dah kehilangan idea nak buat karangan panjang panjang dalam blog busuk ni. aku harap ini dapat membuat hampa happy.

entry ni especially for women. :)

tengs view. assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment