jadilah seorang kawan yang menghargai kawannya.

assalamualaikum !

semakin hari semakin cepat masa berlalu. lagi 3 hari menjelang lah bulan ramadhan. puasa bagi penuh tau kawan kawan. and one more. aku nak mintak maaf dengan hampa semua. sebab lama tak update blog. sebab tengah buat preparation untuk trial pmr ni. series ketaq lutut. 

okey. sekarang aku tengok ramai sangat kawan kawan aku menyombong dengan aku. why ?. aku ada buat salah ka dengan hampa ?. just say. aku tak kesah la. aku dah la sensitive bab bab ni. nanti kang aku fikir negative pulak. kalau korang tak suka aku ka ?. whatever. aku tak kesah sangat. tapi hampa mendiamkan diri. heyy !. series doo. aku open minded bab bab terus terang ni. sebab aku sekarang dah belajar menerima. aku bukan aku yang dulu. yang SOMBONG. yang suka TENGKING. yang suka PANDANG RENDAH DENGAN ORANG BAWAHAN walaupun aku tak perfect mana pon. aku baru sedar. bila aku stay dekat secondary school. aku rasa lain sangat selepas otak aku dah matang. pelik jugak kan.

isu sekarang tentang membe geng dengan budak hot. aku ada sorang kawan yang seriously segak. cun melecun. tapi agak menyombong jugak la dengan aku. okey !. hang cantik. aku serabai. aku sedar. fine !. tapi please la jangan la bagi aku tension dengan perangai hampa semua. aku sincerely nak kawan dengan hampa. tapi hampa buat aku macam tongkoi kayu. ikot suka ja nak layan macam mana. lastly. hampa suka pentingkan diri sendiri. tak fikir perasaan orang lain. i never felt this before. serious kecewa. lebih baek aku hidup lonely dari kenal orang orang macam hampa. 

starting now. say yes to sombong. tak peramah. tak fikir langsong perangai orang lain. pendengki dan perasan bagos. that's what you want kan KAWAN. okey fine !, thankyouu for all.

luahan hati seorang kawan yang tidak dihargai. :)

tengs view.

No comments:

Post a Comment