asal boros sangat ? - part one

hello ! hello !



hari ini aku nak buat sudut kreativiti sambil menjimatkan wang.

tadi aku tengah usha belog CWL. aku usha video toturial or tips dia. korang tau tak. aku baru sedar selama ni aku terlalu boros nak beli shawl. haha !. sanggop habeskan duet semata-mata nak dapatkan shawl yang berharga 20 hengget ke atas. meh aku ajar sikit korang yang perangai macam aku !!

korang biase boros tak ?. biase tak ?. mestikan ?. pergi shopping mall mesti habes seratus lebih. tak pon kalau tak cukop wajib mintak tawaran? betul tak ?. haha !. hari ni aku nak ajar korang supaya tak boroskan duet korang. eh ?. tak rugikan duet korang. semua nya bajet below RM20. 

shawl subang 


items :-

  • sepasang subang gantung saiz besar (bentuk ape pon takpe)
  • plain cotton shawl / plain strecthable shawl (warna ikot suke)

hey !. bajet lebih kurang 15 hengget je. murah pon murah. okey. step ?.


okey !. settle bab shawl. nanti aku update lagi. nantikannn !!.




TENGS VIEW

No comments:

Post a Comment