never get this without money

assalamualaikum !

aku tengah kempunan nak memiliki nikon dslr. bila la ye nak dapat. tadi baru ja aku usha usha page nikon.malaysia. wooo !. semua up one thousand. mahal gila. aku ingatkan seciput yang mungkin, tapi. elehhh !. mahal pulek.. just dream until now. 

sedang aku usha usha. tiba tiba aku terjatuh hati dengan nikon yang ni.


woo !. seriously ni yang paling murah. korang malas nak klik link tu. sila rujuk pic di bawah :-


cantek bukan ?. korang nak tahu berapa harga dia ?. serious paling murah.
DSLR D3000
Announced:30-07-2009
The newest addition to Nikon’s family of quality DX-format digital SLRs. The D3000 is the ideal choice for people looking to upgrade to a digital SLR and also features a new Guide mode.
Price:RSP RM 1,698.00 (with AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G V

 ishh !. kalau lah aku ade duet sebanyak tu. heyy !. dah lama tayang dekat kawan kawan aku yang sombong gila dengan aku tu. biar depa buka mata sikit. aku ni bukannya sehina yang depa pandang. eeeeee ! 

nikon dslr ni memang agak popular la kan di kalangan remaja gila dslr ni. tapi bagi aku ia satu kelebihan yang boleh jugak mendatangkan idea baru dalam hidup. tentang dslr ni aku tertarik la jugak dengan kelebihan dia. view this. 

  • New Guide mode
  • Nikon DX-format CCD sensor; 10.2 effective megapixels
  • EXPEED image processing system
  • Scene Recognition System
  • Active D-Lighting
  • 11-point AF system with Multi-CAM 1000 autofocus sensor module
  • 3.0-in. LCD monitor
  • Picture Control System
  • In-camera photo editing
  • Nikon Integrated Dust Reduction System
  • Superb NIKKOR lenses


lastly aku harap sangat dapat this fantastic camera secepat mungkin.


TENGS VIEW


No comments:

Post a Comment