model

assalamualaikum !

hari ni. aku terasa macam nak letak video pulak dalam entry. ehhh !. bukan video 18sx. tapi video yang membawa ke arah kesedaran. wahhh !. penceramah sudah datang. tunggu sat nah.

okey. let's go. memandangkan internet agak slow. aku pon menyeLOWkan tahap kebengangan aku daripada mengetuk kepala aku dekat dinding rumah aku. sabar separuh kepada iman. alhamdulillah. allahuakbar. 

NAJWA LATIFF. remaja yang berusia 16 tahun pandai menyanyi dan pandai bermain gitar. dalam masa yang sama. beliau juga maintain academic. seorang yang talented dan educated. CONTOHI LAH.



MATLUTHFI. remaja atau DEWASArian. aku taktau umur dia berapa. just forget it !. beliau jugak seorang yang talented dan educated. pandai speaking. pandai buat lawak. SEPET. AHHA !. 





MARIA ELENA ZARUL. seorang yang educated. pandai speaking english. respect gila beliau. ramai supporters dan jugak haters. tapi beliau tak hairan langsong. just chill la. jokers ang good dresser. ayat power beliau. assalamualaikum kalau tak jawab dosa. kalau jawab sayang



NISA KAY. seorang yang bertauliah. seorang yang pandai menyesuaikan diri di mana mana sahaja. pandai dressing. suka beliau. mata bulat macam nak makan ja. AHHA !

that's all. model model kegemaran aku. respect depa. 

the moral of story :
orang yang educated dan talented akan disanjung atau akan popular. soo. gunakan otak anda ke arah positif dan elakkan negatif. 

tengs view

No comments:

Post a Comment