MC dan resepi.

assalamualaikum !

esok menjelanglah bulan ramadhan yang mulia ini. aku pulak entah boleh puasa ke tak pon tak tahu. women problem katakan. :).

today 31 july 2011. hari ahad !. asal tak sekolah ?. heyy !. gua ambek MC der. MC yang paling membosankan. tapi MC ni free. tak payah nak tulis surat panjang panjang lepas tu suruh mak ayah sign and then bagi dekat cikgu. heyy !. tak payah. free of charge. hari ni aku tak tau nak buat ape. selain study,online,tidur and makan ape lagi la yang aku boleh buat. nak pi swimming. puasa pulak. nak berkebun. takut dahaga. nak menyanyi melalak sorang sorang kang tertidur sampai sahur. so ?. what i must do right now ?.

sometimes. terfikir pulak aku nak kumpul resepi kuih raya yang aku ingat nak buat la kan. tapi maybe tak kot. money problem berjela jela. sangat sangat sengkek. naseb la puasa. kalau tak sehari pergi sekolah habes rm5 dekat aku. bukan makan sangat pon. minum je banyak. woooooo !. patot la gemok. one more aku masih lagi membayangkan yang aku tengah pegang dslr. lepas tu suruh adek aku pose and then snap dan letak dalam facebook. biar diorang kutok. fuhhh !. best kan ?. tapi. dosa pulak bulan bulan puasa ni nak dengki mendengki. aduhh !. dengan kata yang bersemangat aku nak cakap yang CUTI MEMANG BOSAN !. 

before aku tamatkan entry ni aku nak share this :-


i dream that i can make the decorations on top of the muffins. hope it will be reality. somehow. i snapped a recipe. SIMPLE BUTTERCREAM. sangat mudah untuk disediakan. 
  • 250 g mentega
  • 100 g susu manis
  • 1 sk esen vanilla
  • pewarna pilihan ikut suka




sorry about this annoy entry. thanks for supporting.

Tengs View


No comments:

Post a Comment