sumpah aku dah mula betul-betul sayang hang !!!

hello all. about today is :-

sumpah aku dah mula betul-betul sayang hang !!!

haha. sapa yang aku sayang tu?. sapa?. sapa?. ok. aku cerita sikit pasal kisah percintaan aku dan dia yang sekian lama aku sembunyikan. 

first time aku boleh bertemu jodoh dengan dia sebab waktu cuti sekolah bulan 11 tahun 2010 (tahun lepas). aku dengan member aku p lepak dekat kota marina,kuala kedah,alor star, KEDAH !!!!!. (panjangnya alamat). sapa yang taktau. bukak map kt google cari sendiri. :D. terimass. kawan aku tak cakap pon yang dia nak p jumpak member-member dia. OMG !!!. lebih kurang 1 minit jah nak sampai tempat kami lepak tuh. baru dia habaq. "WEYY,IDA.. AKU NAK JUMPAK MEMBER AKU SAT. DEPA SEMUA LAKI. TAKPA DAK?". haaa !!. mak aii !!. teketaq jugak lutut aku. tapi aku nih seorang pembonceng yang harus duduk di belakang kawan aku yang sedang membawa motosikal kepunyaan BAPAK AKU. (dia buat harta boleh. :P). aku kena ikot je lah. dah la aku pakai serabai gila. seluar track,t-shirt, and tudung. hmmm. tapi mekap tetap mekap. takkan ketinggalan. haha. aku pon jawab lah kat kawan aku atau nama saintifiknya AYU. hahah !!!. " IKOT HANG ARR !!". sambil senyum ja. tapi dalam hati ALLAH JA TAU. macam nak cekik-cekik ja minah tuh. BABESH toi !!. tak habaq awai-awai. kalau aku tau. aku pakai segak-segak dah. hmmm. takpa. dah sampai dah tempat tuh. aku yang menghadapi perasaan MALU tahap gaban mendiamkan diri. yang AYU dok menggedik dengan member-member dia la. tapi dalam KEMALUAN yang sedang hadapi tuh aku terPERASAN yang ada orang dok usha-usha aku sambil senyum. wehhhh !!!!. seronoknya. ada orang usha aku walaupon aku serabai. hahaha. best gila (SAJA BUAT AYAT GEDIK). tiba-tiba ada sorang budak gemok mai kat aku. aku pon bukak BOGO helmet aku. (untuk pengetahuan hampa semua. aku seorang yang prihatin terhadap undang-undang JPJ. jadi. aku harus memakai helmet walau di mana-mana sahaja). budak gemok tuh mintak nombo fon kat aku. weh !!!. takkan budak gemok tuh minat aku?. eee!!!!. takmau. nak budak hensem tuh. nak !!!. nak !!!. (budak gemok tuh tak dan nak cakap habes lagi sebenarnya) " ADA NOMBO FON DAK?. BUDAK TU MINTAK". wehh !!!!. budak hensem tuh mintak nombo fon aku?. wehh !!!. best nya wehh. tak sangka seSERABAI aku nih ada jugak yang nak. ok. aku bagi. start hari tu. aku dengan dia mesej dan kapel pada hari yang sama. (waktu tu aku tengah tension dengan EE. soo. aku pon nak lepas tension aku kapel jah dengan dia). sampai la sebulan aku kenai budak tuh. tiba-tiba dia buat aku kecewa. sama ada dia curang or tak aku taktau. sebulan dia tak contact aku. aku heran gila. saipa dia nih?. dah ada orang len ka?. hmmm. takpa. aku redha. soo. aku pun dah jadi malas nak pikir pasai budak tuh. (untuk pengetahuan hampa semua budak tuh digelar M. tapi waktu first-first kenai dia tipu aku. dia kata nama dia BADROL. haha.). ok. dah start  nak masok bulan 1 tahun nih. 2011. dia baru contact aku. wehh !!!. syioknya !!!. M call aku. aku rindu hang M. rindu gila. dia call and explain apa yang dah dia buat. dia cakap dia tengah keja. dia dok penang. nohorom !!!. dia tak habaq kat aku. BABESH !!. tapi takpa. aku OK JA !!!. kalau hang curang takpa. aku redha. start bulan 2. kami buat date. selalu la jugak. dan sampai la hujong bulan 2. baru-baru nih 2 kali aku mintak CLASH dengan dia. tapi yang heran. dia takmau CLASH dengan aku. aku p0n taktau saipa. tapi dia cakap DIA SAYANG AKU. SAYANG SANGAT-SANGAT. now dah 5 bulan aku kapel dengan dia. nak masok setengah tahun dah. aku harap korang tolong doakan aku dengan cik M semoga kekal selamanya. dan TERIMASS kepada sesiapa yang mendoakan aku dan dia. terimass sangat-sangat. now. ape yang dia janjikan kat aku selama nih. aku genggam erat. dan aku takkan pernah curang dengan dia. dan aku harap dia pon sama. :)

aku dah mula sayang hang. I 'n' M. hope to be a forever lovers couple.
AMINN !!!. 



THANKS FOR VIEWING MY BLOG. :)

No comments:

Post a Comment