hajat nak jadi macam BELIAU tak tercapai. tension !!

hello. :) SENYUM *peace*. pagipagi macam nih aku kena senyum sambil buat peace. depa(orang tua) kata kalau kita senyum awet muda woo. hampa semua kena ikot tau petua nih. ia juga bagos untuk penghadaman waktu kita sarapan satgi.(apa kena mengena senyum dengan makan?.)HAHAHA. yang ni pon sama. ketawa/gelak jugak dapat mengAWETMUDAkan segala rohani kita.


dah habeh merepek?. SUDAH !!. haha. taktau nak buat apa sebab tu merepek segala macam. haha. *peace*.


sekarang 7.23am. aku baru bangon tidoq. terus buka lappy? dan terus blogging?. wahhh !!. dahsyat gila bangang. hahah. ok about the topic today:-


hajat nak jadi macam BELIAU tak tercapai. tension !!

sapa beliau tu?. DATO' LEE CHONG WEI?(betul ke tak ejaan?. lantak !!). DATO' FADZILAH KAMSAH?. eh !!. tak. bukan depa. bukan.(sambil buat mulot dan menggeleng kepala. haha. series hudoh). ok. nak tau ka?. sabaq !!!. aku nak cerita dulu ciriciri beliau.(mau rileks la der..)

dia seorang yang penyayang. pagipagi suka bagi duet kat aku bila nak belajo. tengaharitengahari pulak suka sangat telefon aku. pastu tanya aku "hang dok mana?", petu aku jawab pulak "dok rumah. awat ***?". petu dia tanya lagi "tak pi kawad?". petu aku jawab lagi "pukoi 3 satgi nak p la". lepas tu dia kata "haaa. bawak moto elokelok satgi". aku jawab lagi dan lagi "ok". tudia !!. berakhir sudah perbualan si beliau dengan aku. panjang gila. ok. sambong balek. petangpetang pulak suka buat date dengan aku. lepas tu suka suroh jaga anak kecik beliau. malammalam pulak suka dok tengok aku. ushausha lain macam ja. kadangkadang aku takot pulak. bahaya !!. pastu bila aku nak apaapa mesti dia turut ja. kadangkadang suka maki aku. tapi aku kan orang yang baek. soo. kena sabar je la. (sambil buat mulot dan mengangkat kening. hehe). pastu yang paling bes. kalau aku nak makan beliau sediakan. bajubaju aku yang busuk masam pon dia tolong basuh. bila aku demam beliau yang jaga aku. kadangkadang sanggop tak pi keja. wahahah. terharu gila. (sambil buat muka sedih dan memuncongkan mulot). dah la tu. bila beliau takdak duet. dia cari jugak sampai ada. hurmmmmm !!!. nak teqiyak/nanges. :(. gegey !!. sambong balek. dah tu kalau aku buat salah apaapa beliau mesti marah aku sambil buat muka yang buatkan aku nak tergelak. (series tak comel langsong). haha. kurang ajar punya orang. kalau beliau baca blog aku tak ka naiya?. haha. aku nak tanya hampa. boleh?.. boleh kan?. okok.

hampa agakagak BELIAU tu sapa?. haha. jeng jeng jeng. aku rasa hampa tau. jeng jeng jeng. nak tau ka?. jeng jeng jeng. aku rasa hampa tau. jeng jeng jeng. jawapannya. JENG JENG JENG !!. (nada suara paling kuat sampai beliau marah aku la ni). dia cakap aku nih bising pagipagi selasa macam nih. tudia,. dia tengah bersiap nak pi keja. wah !!!. comel aih. wah!!!. JENG JENG JENG !! (jerit lagi). tiba-tiba timbul suara "woiii !!!. hang dok jeng jeng jeng apa?. bising hang tau dak?. hang p masak lekas". aku jawab "satsat. satgi. JENG JENG JENG !!!".  beliau diam. haha. JENG JENG JENG !!. aikkk !!. tak marah pulak?. haha. okok. sambong balek. agakagak sapa weh?. JENG JENG JENG !!!. (kes jeng jeng jeng pon boleh jadi cerita panjang as known as longstory). *peace*. (bunyi dram yang aku buat sendiri dengan dok tepuk lappy aku. kesian kat dia). jawapannya ialah. BELIAU ADALAH MAK AKU. haha. 

seriesly aku teringin nak jadi macam mak aku or as known as UMI. tapi tak tercapai langsong. yelah. takdak anak lagi. nanti kalau dah kawin..... cetttt !!!. gatai meqela. sekolah dulu. nanti dah besaq nak menggati ka nak buat apa ka. buat !!!. haha. MAK AKU SELALU KATA LAGU TU. aku suka sangat dengan sikap penyayang beliau. lastly. i wanna said :- ILYSM UMI. I HOPE ONE DAY I CAN BE A GREAT MOMOY MOMMY LIKE YOU UMI. ILYSM. ILYSM. ILYSM. :D



pssstt !!. episod malas nak tulis sengkang. pandaipandai hampa la nak baca. kalau hampa takmau baca. its okay, tak kesah langsong. :D,. dan episod malas nak fikir banyakbanyak. soo. jadilah entry yang entah pape as known as BUHSAN. hehe.

thanks for reading. ILY all. muahaha. ASSALAMUALAIKUM. :D

No comments:

Post a Comment