kes GILA.. WARNING.. dan TAK PUAS HATI

hye all. aku dah gila. gila sangat-sangat.  OMG !!!. macam mana nih?. hmmm. :(.



KES GILA:-

kenapa aku rasa macam nih?. kenapa aku malas nak siapkan homework yang teacher aznim bagi?. cikgu midah?. kenapa?!!!. kenapa?!!!. AKU SUDAH GILA. gila sebab tak pikir tahun nih aku nak menghadapi PMR. aku gila !!!. aku gila !!!. aku takmau usaha habeskan homework. kalau FAIL tau pulak nak nanges. tu kes HOMEWORK. sekarang kes BALAK pulak. kenapa aku makin gila?. gila bercinta..sangap bercinta..kemaruk nak bercinta. kenapa?!!!. kalau lah aku terCLASH waktu nak ambek PMR?. OH MEAN !!!. jangan la. tak ka tension gila babesh?. tak pikir langsong. mesti tak boleh focus waktu menghadapi PMR. haha. stop !!!. aku takkan bercinta lagi. haha. NO WAY !!. tak boleh. bercinta jugak tetapi jangan abaikan pelajaran ok AINUN?. thankss. ok. lagi kes. HANGOUT. haha. kenapa aku still nak mengENJOYkan diri dengan hangout bersama teman. tu baru teman. tak termasok. family,balak,tokwan aku, nenek aku. kan3?. aku sudah gila. tahun nih aku kena tanam dalam diri aku sedalam-dalamnya. FOCUS STUDY. don't play play (PHUA CHU KANG punye pesan maa). yes !!. i must be serius in that case. forget about HANGOUT, BALAK-BALAK. and must finishing all my homework before my teacher FUCK me in that school. haha.








 KES KENA WARNING:-

sebelum terlupa. aku nak cerita sikit pasal kes yang paling aku fuck dekat sekolah minggu lepas. aku ingat lagi. on TUESDAY, 3 MARCH 2011. malu gila kot. aku diberi amaran terakhir. JANGAN DATANG LEWAT LAGI KE SEKOLAH depan PAK GAT-PAK GAT (guard yang jaga pintu pagar sekolah aku). CIKGU SALINA (guru disiplin smktsr) beri amaran dekat aku. masok kali nih (waktu hari selasa tuh) dah 8kali aku datang sekolah lewat. mau tak lewat. bangon pukul 6.30. dah la aku nih suke berangan dulu sebelum bersiap nak p sekolah. homework kadang-kadang bila tak siap. aku siapkan pagi tuh jugak. baju sekolah. malam online. soo. aku kena iron pagi tu jugak. mesej balak lagi. bak kata aku langsong tak ambek kesah pasal DATANG LEWAT KE SEKOLAH. sedar tak sedar. aku baru tau yang aku dah 8 kali p sekolah lewat. malu kot. aku orang kedua yang p lewat ke sekolah. dah la tuh. kelas 3A pulak. kelas first kot. aku baru sedar yang aku dah mencalarkan maruah 3A. aku berazam takkan datang lewat ke sekolah lagi. dan takkan main-main lagi waktu study. aku harus bahagikan masa dengan sebetul-betulnya. 




KES TAK PUAS HATI :-

aku tak puas hati sebab aku rasa badan aku makin tembam. tak kurus macam dulu lagi. OMG !!!. must diet again. yela. mesti la kena diet. nak maintain untuk kawad kaki KADET POLIS. kalau overweight tak ke berat badan nak hentak kaki. kan3?. now i target. 53 or 52 kilogram. no way to 55 plus plus. :D


RUJUKAN TAMBAHAN :-  saja nak mewarna-warnikan belog aku. because nak menarik minat pembaca belog aku. kalau korang tak tertarik minat. ape aku kesah. kan?. tak suke just belah before jari tengah diangkat that's mean I FUCK U SAYANG. haha. warna merah for benda-benda yang harus aku ambek berat. warna ungu pulak for my target or azam or something that so important to me. warna biru pulak bermaksud benda yang aku fuck gila.  warna hijau and warna oren saja-saja nak buat lawak bodoh yang tak akan menjadi. aku tau !!. haha. today aku saja nak buat entry paling buhsan. saja nak gedik-gedik because taktau nak tulis apa. sory kalau anda terasa BUHSAN dengan belog saya. :D

THANKS FOR VIEW MY BELOG
ASSALAMUALAIKUM !!!!




No comments:

Post a Comment