Blogshop pertama saya. Mai beli mai.

Assalamualaikum semua. Lama gila tak update. Busy beraya lah katakan. Okey. Entry paling panjang di dunia.

Saya ada blogshop yang pertama kali saya buat. Memang pecah rekod. Saya memulakan perniagaan dengan menjual inner jersey.




Kenapa anda perlu beli ?. Sebab harganya lebih murah daripada harga sebenar iaitu RM16 dan RM21. Saya menerima order daripada seluruh Malaysia kecuali Sabah Sarawak. Sebab baru buat business. Payah sikit nak hantar jejauh. 

By the way the special about this inner is the name was INNER RONA JERSEY

 The harga was :-


1pcs (1 Tone - RM 10)

1pcs (2 Tone - RM 10)
1pcs (3 Tone - RM 17)

2pcs (1 Tone - RM 17)
2pcs (2 Tone - RM 17)
2pcs (3 Tone - RM 30)



Jika berminat email ke :-

(idaemo4@gmail.com)

NAMA :
ALAMAT :
NO.PHONE :
ITEM :

Kualiti dijamin HALAL :D. Kalau nak tahu perkembangan terkini sila ke page Rasnur Boutique. Jualan tudung bawal ber-tona akan dijalankan selepas ini. Check it out :D

Assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment