SupaDupa Teacher's Day :)

Assalamualaikum dan hey semua. Meh nak tunaikan janji saya dekat korang semua yang menanti-nanti entry Teacher's Day dekat sekolah saya kan. Meh nak penuhkan entry dengan gambo je. Taknak dah taip bebanyak :D. Mak aii jujur nak mampos.

Okey. Mula-2 wajib kena ada gambar saya denga kengkawan. Wajib okey. :). Ni pons camera pinjam. Ahahahha malu nya :)


Dah nama pon Hari Guru kan. Mestilah ada persembahan ala bagai. Wajib menghiburkan hati guru walaupun tak best mane pon :)


 Persembahan dari guru-2 sekolah saya. Ya Allah kalah 3 Suara :)


Indian girl's dancing Hindustani :). Hensem gila dia nyanyi kalah Karina Kapoor


Dia ni penyanyi sekolah. Suara memang sedap. Dia nyanyi lagu Memori Tercipta yang Shila Amzah nyanyi tu :). Sedap ~~~



Bebudak form 1 okey. Diorang ni nak acting ala ala kumpulan nasyid terkemuka di Malaysia :). Comment ?. Boring la sikit. Tapi salute lah sebab diorang berani perform depan beratus orang pelajar yang lain.


Okey ni bebudak Form 3. Diorang nyanyi lagu Kau Ilhamku :)


Ni bebudak form 2. Yang belakang tu jadik musician maen gitar. Cehh !. Kalah Najwa Latiff. Diorang nyanyi lagu Kosong.


Ni time baca Sajak. Bosan ya amat :). Tapi best lah jugak.




Dah boring sangat saya taktau nak pegi mane. Ajak kengkawan pegi library. Pegi pinjam buku. first reserved tau. Buku yang tak dipinjam orang lagi. Baru direkod dalam komputer dan yang penting takde BAKTERIA :) 


Hafizah, Saya dan Laila :). Sengeh macam kambing.



Elergic dengan belon sebenarnya :)


Guru kelas kitorang :). Tengah pregnant ni.


Anak orang kaya lah katakan :)


FMHLA ♥ ♥ ♥ ♥


Okey. Setakat ni je kot yang saya nak cite. Taktau dah nak taip ape sebenarnye :) Cer kongsi sikit ape pengalaman yang korang lalui mase Hari Guru yang dilangsungkan di sekolah korang. Cer drop sikit link dekat Shoutbox dan jangan lupa hit lah button follow tu :)


No comments:

Post a Comment