Amazing day :(

Assalamualaikum. Holloo. Lama tak update blog. Sorry sangat. Aku takde masa sebab gila busy study. Ahha !. Nak story sikit. Haritu sekolah aku ade ujian bulanan tau tak. Alhamdulillah. Keputusan cemerlang :). Sukanya-sukanya. Forget about that. Aku serious nak story pasal harini punya cerita.

Kata orang tua tua bercinta ni mesti akan terjadi perpisahan. Adatlahkan. Dahulu kala aku pernah mencintai seorang jejaka yang boleh tahan kacaknya. Tapi tak hensem. Ahahha. Wa buat lawak sikit derr kasi gegar ini entry. Okey. Tapi tiba-tiba aku buat perangai sampai lah ber-break-break. Aku pun putus dengan dia. Lepas putus tuh kitaorang dah tak berhubung dah. Dia block aku melalui SEPESBUK >>>>, (Add aku,gerenti approve kalau guna pic tok hampa). Hehe. Aku nih style kalo bukak SEPESBUK aku memang suka usha pic dia even dah putos/break. Tapi at last ohhh tak nampak facebook kau. Fine. Kau block aku. Aku pon mula lah buat muka ala ala ayam berak kapur frust menonggeng sebab aku still sayang dia even dah break. PRAK (effect sound). Thanks. Merana lah aku selama 6,7,8,9,10,11,12,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,1,2,3 korang kira sendiri ah berapa bulan. Dari tahun 2010 sampai sekarang. :). Aku sendiri tau dia buat macam tu dekat aku sebab of course patah hati bila kena tipu dengan gua.. HIHII. Sekarang aku dah taubat dahh.

Harini dan saat ini aku usha list of friends request, usha,usha,usha. Perghhh !. Kebabooo. Dia add aku balik ahh. Mak aii teringat memori dulu waktu aku tagih janji dia sampai lah aku maen pailang sama itu olang. Hmmm. Kesian dia. Dengan rasa bersalah di hati aku pon tekan lah CONFIRM dengan muka ala ala hantu mak limah duduk atas bumbung rumah. Aku macam nak jerit "woii, aku rindu kauu". Lepas tu aku usha wall dia dari atas sampai bawah. Dia still tak padam status yang aku tulis dekat dia. Haaa. Aku still ingat dia eksiden. Masok ICU. Aku lah yang gila doa doa sampai lah dia sihat seperti sekarang. Dan dulu waktu aku mintak PRAKK a.k.a putus dengan dia. Dia buat ayat macam dalam drama lah derr. Dia cakap "orang tau dia takmau dah dekat orang sebab orang eksiden ritu tak sempurna macam dulu". Aku tertanya. Hiang punya kaki terbang pi London ka sampai kata hiang tak sempurna ?. Adoii. Tak paham bebeno. I miss you so much.

Motif aku tulis entry ni. Aku nak cakap dekat dia :-

Aku rindu kau. Aku still anggap kau macam abang or lebih ?. Sebab aku muda dari kau 3 tahun tau. Kau layak jadik abang aku. Dulu aku ada buat salah. Kalau lah kau online facebook aku sanggop berlutut depan komputer nak kau maafkan aku. Serious. Boleh tak kita jadik kawan / adik angkat / mak angkat / mak tiri angkat awak ?. Boleh ?. I am sorry. I do hope that you can forgive and you will forget our memory since I say "Saya nak break dgn awak ?". I am sorry for making your life ruined when you heard that word on my mouth. I am sorry. Maybe one day or now is the day that Allah punish me with a great "bala". Today I can feel what you feel before. And I do hope that you life in peace. 

Lagu yang aku letak dalam blog ni adalah untuk kau 'Najib'. And selagi kau tak maafkan aku. Aku takkan buang lagu ni.

FIN :)

No comments:

Post a Comment