Indonesia semakin keterlaluan.

Assalamualaikum semua. Maaf sebab lama tak jengah blog aku. Kali ni terbuka hati nak update blog sebab tak puas hati dengan isu INDONESIA mengutuk negara kita. Eh !. Ape salah kita ha sampai diorang nak mengutuk, meludah, menghina negara kita pulak ?. Hoi !. Mentanglah dah pungut banyak pingat dalam Sukan Sea dekat negara korang dah nak membangga bangga pulak. Eh !. Allah SWT cukup membenci orang yang terlebih berbangga dengan ape yang diorang dapat. Sudah sudah lah. Tak habes nak mengutuk negara kita dengan perkataan ape tu ?. Malingsia ?. Ape Malingsia haa ?. Dasar buta huruf kan macam tu lah. Antara gambar gambar diorang menghina kita.




Kan ?. Dasar kurang ajar. Korang ingat tak masa diorang tengah papa kedana takde makanan waktu banjir dulu ?. Siapa yang tolong ?. MALAYSIA jugak kan. Akal pendek betul lah orang Indon kan ?. Tak sedar diri segala. Yang paling menyakitkan hati aku bila aku terjumpa laman sesawang ataupun blog yang memang khas untuk FUCK MALAYSIA. 


Dan diorang dah keluarkan satu kenyataan yang kita ni dah menjadi pencuri kesenian dan kebudayaan diorang. Lepastu macam macam lagi lah. Ape la yang diorang tak puas hati sangat ha ?. 


Korang tak ke rasa tercalar maruah kita sebagai rakyat Malaysia. Dah la baru baru ni dengar dengar khabar diorang layan atlet atlet kita dengan layanan yang buruk. Korang tak rasa kesian ke ?. Aku sebagai penghuni rakyat Malaysia memang tersangat bersyukur Allah SWT lebihkan kita dalam perlawanan bola sepak baru baru ni. Alhamdulillah. Moga esok ISNIN 21/11/2011 kita dapat tewaskan Indonesia. Aminnn !. 

Reminder :
Isnin
21 November 2011
8.30 malam
TV3


No comments:

Post a Comment