GIVEAWAY : Irine Nadia nak kasi PRODUCT MIRACLE TAB FREE!!!

Assalamualaikum..


Taraa !!. Percaya tak yang hari ni terbuka hati aku untuk join giveaway from blogger Irine Nadia. Yeah. Walaupun aku ni boleh dikatakan orang baru kenal dunia blogging. Tapi tetap nak mencuba. Sesapa yang nak join Klik Sini.

Hadiah yang ditawarkan sesangatlah berharga. Piauww. Mana lagi nak dapat set produk memahal macam ni ?. Mane ?. Kak Irine Nadia yang baek hati je boleh bagi. Dan semuanya bernilai RM150. Perghh !. Excited nak join derr..

Kenapa aku nak sangat product Miracle Tab ?

Just simple answer. Aku nak menyerikan muka aku yang tengah bermasalah ni. Kulit so oily you know. Keluar rumah orang suka komplen. Saket telinga dengar. And manalah tahu kalau aku try product ni masalah kulit muka aku boleh selesai. Taklah sakit telinga dengar orang komplen lagi. Dan selepas tu mungkin aku boleh jadi pelanggan setia product Miracle Tab ni kan. Hahha !. Sangat sangat merapu. See my photo :-



Nampak macam licin kan ?. Sebab aku letak bedak sejuk siam 8 tan. Edit je untuk kaburkan kecacatan. Hahha !


No comments:

Post a Comment