masa diberi singkat. masa diambil banyak.

grrrr !!. assalamualaikum. haha. tiba-tiba ada mood nak jadi harimau. hehe. about today is:-

masa diberi singkat. masa diambil banyak.





apakah?. haha. biasalah. budak sekolah. mesti perangai macam nih punya. sakit jiwa pon ada. cekgu bagi masa singkat tapi leka dengan PESBUK dan HANGOUT. soo. ketinggalan la. kerja kursus aku still tak siap. dan satu apa pon aku tak buat lagi. esok 8.5.2011 hari ahad. harhh !!. cekgu nak aku selesaikan oral english dan kena hantar kerja kursus. segera !!. mau tak gila?. malam nih aku terpaksa bersengkang mata la nampaknya. hmmm. esok mesti late lagi ke sekolah. fuhh !!. mau plan awal-awal nih. kk. yang tuh satu bab. yang nih pulak nak haru nih. nak buat kerja kursus tapi kertas/set folio haram satu apa tak beli lagi. gila betoi aku. pi sekolah tau nak usha orang. lepas tuh. kerja entah ke mana. ubah sikit perangai ainun hoii !! hang dah besar. macam mak aku pesan pulekk !!. petang nih/hari nih 7.5.2011 hari sabtu. plan nak keluaq dengan besfren aku. DARLING n BABY. wahahha !!. nak pi mana?. pi karnival hari penyayang dekat stadium darulaman. haha. tempat popular  dekat aloq setaq nih. ok3. maybe malam nih aku akan update belog sambil menghabiskan kerja kursus. soo. jangan kutok aku tau, maluu !!

asslamualaikum. thanks for reading.

No comments:

Post a Comment