Game pilihan : Papa's PanCakeria

Assalamualaikum. Hai dah lama tak update. Okey sekarang ni busy main game. Acting macam budak sampai homework haram tak sentuh. Pi sekolah nanti kena dengan cikgu kan nanges. HEHE !.

By the way entry ni bukan ada ape pon. Tapi just nak sponsor game-game yang best. Sekadar berkongsi dengan readers. :)

Let's go.

1# Game pilihan : Papa's PanCakeria


 Ni lah rupa game dia sebelum register :). 

Selepas register game. Ni lah hasilnya. Saya yang Rasyida lah. Yang lagi dua orang tu penyebok je :)

Di ORDER STATION. untuk ambil order dari pelanggan dan ambil masa yang agak lama lebih kurang 1 minit untuk nak menulis order. sangat fanasss okey menunggu even kita just tekan-tekan mouse ja. buang masa jugak kadang-kadang.

di GRILL STATION. tempat untuk masak pancake,waffles dan roti. dan blueberry,pecan nuts,chocolate chips dan bacon tu fillingnya.

di BUILD STATION. tempat untuk decorate pancake,waffles dan roti yang dah dimasak. ada coffee sauce, honey sauce, whipping cream, blueberry sauce, cinnamon, sugar, blueberry, chocolate chips, cranberry, banana, strawberry dan margerin :). sangat enjoy.

di DRINK STATION. tempat untuk sediakan hot chocolate dan dark hot chocolate. :). untuk dapatkan station ni korang kena lepas rank 15. :).

Sangat terasa real main game ni. Enjoy dan terasa macam budak-budak umur 6 tahun yang genius main game sampai jadi expert. :). 

Anda berminat ?. Sila KLIK SAYA untuk main.

Assalamualaikum. Maa'ssalamah.



3 comments: