saket tangan. takpe. sanggop demi mencapai cita-cita.

haha. asslamualaikum semua kengkawan. hopefully korang miss aku. yang sudah lama ataupun jarang-jarang update belog. aku kurang maju sekarang. maklumlah kan?. aku still bebudak. sapa yang kesah kan?.

mari jadi artis ramai-ramai


hari nih nak membebel pasal maen gitar. entah la. tetiba jah aku teringin nak belajar maen gitar. saket jari aku doo !!. saket effect sampai ke jantung. series aku cakap. apasal dengan jantung ko?. haha. bukan apa. tak dapat tangkap apa yang cekgu YOUTUBE tuh ajar je pun. korang tak paham?. paham-paham kan. haha.


ok now. kepada sesape yang berminat nak belajar maen gitar. korang just tekan link dekat bawah nih. maybe susah sikit kepada beginners yea.


http://www.chordbook.com/guitarchords.php
http://kodgitar.webs.com/jeniskodgitar.htm


memang best tau belajar maen gitar nih. now aku tangan aku still keras nak gerak-gerakkan jari. dah pandai dah guna chord-chord. wahhh !!. tak lama lagi aku jadi artis lah kengkawan. ngade je aku nih kan?. herhhh !!. apa aku kesah?. belog aku. tak suke belahh. hehe. power tak?. ok. satu hari nanti kalau aku dah pandai maen gitar. aku try buat video. bukan apa. nak menunjuk muka burok aku nih dekat public. haha. saheh kena kutok. :P. takpe. asalkan aku hepi dengan apa yang aku buat. jangan masok campor kepada sesape yang tak suke aku. sikit tak kesah la wehh. macam bagos. :P. haha


yeaaa. dah habes membebel pasal gitar. nak cerita sikit. my first date dengan lovely bf la kan. dengan sape lagi. hehe. kita orang tengok wayang dekat ASMALL. orang aloq setaq saja tau tempat nih. haha. bes lah jugak kan buat date dekat situ. memang menyeksa jiwa. penuh dengan orang ramai. sesak?. tak la sangat. biasa biasa saja. haha. waktu dok dalam panggung wayang tuh. sumpah tak buat maksiat. masing-masing malu. haha. tapi thankss yea. coz belanja saya wahai BALAKKU. haha.


dah habes buang masa pembaca belog ainun?. YEA !!

assalamualaikum. hehe. thanks for wasting time at my belog. *peace*

No comments:

Post a Comment