kepokaian sudah melanda.. :(

asslamualaikum semua. :D. aku sekarang nih tengah dilanda kelarian kebudgetan. :(. sedih gila. banyak duet mau guna. tapi tak terada p0n duet. sedih gila lah. 28/1/11 nih aku baru plan nak keluar dengan member-member aku. :(. benci3. 18/1/11 sudah bermula latihan sukan tahunan sekolah aku. hahhah. tibanya masa untuk aku mendietkan diri atau menguruskan lagi diri aku yang makin tembam nih. mau lari pecut tiap-tiap minggu. dari itu lah. aku dapat menyimpan kebudgetan aku untuk digunakan ke CITY PLAZA. heheh. aku mau beli seluar,baju,kasut,buku,selendang,sweater baru,beg baru, dan bla.. bla.. bla.. wahhh. banyaks nyas kamos maus belis. :D. besar punye nafsu lah kau nih ida. btw. aku jugak ade rancang mau celebrate birthday aku yang dah tak tercelebrate hari tuh. aku mau mentekedarah segala makanan yang aku idamkan. eh2. tadi cakap mau diet. gila kot aku nih. :D. makan untuk sehari aje. and aku mau diet balik la. soo. sekarang nih pukul 1 pagi,18/1/11. aku sedang kelaparan mengidamkan pizza hut,kfc burger,cheese cake secret recipe,ais krim mc donald. hahahahha. besar sebesar kapal titanic aku punye nafsu kan?. lama gila tak makan hebat-hebat macam nih. bila lah aku dapat melepaskan nafsu kelaparan tahap gaban aku nih. sabar ida. sabar~!!!!!!. erkk~!!. nikmatnya teh panas nih. (aku sedang menghirup teh panas sambil menaip entry untuk belog busukk aku nih). :P. seperti tajuk entry di atas. kepokaian pun sudah melanda. jadi aku perlu menghadapi keterpaksaan untuk bermain duet kutu (permainan seperti menyimpan wang di dalam bank?) dengan adek aku iaitu CEMA. sehari seringgit. sikit kan?. tapi demi melepaskan kehawa nafsuaan aku untuk mentekedarah makanan yang hebat. jadi terpaksa lah aku menyimpan duit sehari seringgit. memang sikit bagi aku. tapi. sebagai seorang yang bermotivasikan diri sendiri. aku akan tetap berpegang teguh dengan kata pepatah nenek moyang aku iaitu "cuu. hang kena belajaq simpan duet. sikit-sikit pon takpa. lama banyak la" bermaksud kepada. SIKIT-SIKIT LAMA-LAMA JADI BUKIT.  poyo punye ayat. soo. mulai hari ahad yang lepas (besday sultan kedah) aku sudah bermula bermain berduet berkutu. heheh. hari ni aku sudah mengumpul sebanyak RM3. wauuuu~!!!!!!. boleh topup?. nak3. cett~!!!. simpan duet ida. simpan~. :(. soo. iktibar kepada pembaca belog aku inih is:-

JANGAN MERUGIKAN MASA ANDA DENGAN MELEPAK SESUKE HATI. MESTI STUDY TERUTAMA UNTUK BEBUDAK SEKOLAH MACAM AKU NIH. NAK AMBEK PMR. BOLEH LAGI NAK PIKIR PASAL MAKAN LA,BAJU LA, SELUAR LA, ISH3. TAK BETUL SUNGGOH. ANDA JUGA JANGANLAH MEMBAZIRKAN WANG ANDA DENGAN MENTOPUPKAN FON ANDA. KERANA. IA AKAN MEMBUATKAN KITA SEMUA LEKA DENGAN BER'SMS' DENGAN PAKWE,MAKWE. YANG AKU HAIRAN. KENAPE KORANG TAK BER'SMS' DENGAN MAK KORANG JEH. HA?. BAPAK KORANG KE?. MARAH NIH. MARAH SANGAT NIH. x(. (yang cakap nih pon 2x8). EHEHE. DAN. PEGANG LAH PRINSIP SEPERTI MOYANG KU BERKATA "sikit-sikit lama-lama jadi bukit" 
ASSALAMUALAIKUM

pss:// sori kalau terover menterhegeh-hegehkan diri saya.

No comments:

Post a Comment