azam aku.. :D

asalamualaikum semua. hari ni entry aku tak merepek sangat sebab aku nak luahkan ape yang aku nak selama nih. hahahhah. akhirnya. aku sudah NAK berubah. hehe. 


first thing is aku nak ubah cara bergaya aku lah kan?. kena la matured sikit. umor p0n dah nak TUA dah. soo. kena lah mematangkan diri dari segi pemakaian. the second one is of course lah kena jaga cara percakapan aku. tak boleh dah nak maki-maki orang dekat facebook macam dulu. and aku dah tak boleh dah nak maki adek-adek aku macam dulu. hahahha. seronok ah depa. kojaq~!!. keluaq dah bahasa kedah aku. hehe. the third one is aku kena tetapkan keimanan aku. kena solat. don't leave it yeah. tiang agama tuh. jangan tinggal tau kawan-kawan. the other is aku nak ubah cara aku decorate bilik aku. hahah. semak gila kot bilik aku sekarang nih. aku dah tinggalkan kau sudah 1 minggu. tak tidur bilik tuh p0n. aku kalot/busy study ah. sory my bilik. :(. cian dia. yang paling penting. azam aku ialah 9A di dalam genggaman. :D. syiok nya. 




cerita tak penting p0n:-


man dah balik ostel. s0o. aku kesunyian lagi. fed up betoi. no komen la. 28 ari bulan nih aku nak keluar town dengan EX kak angkat aku. wahh~!!, die dah baek dengan aku. sekali dengan enemy worst aku p0n dah baek dengan aku. hahaha. hari nih hari yang paling baek punye la. tadi petang seharian dok dengan ZHUE Z. heheh. sayang gila kat kawan aku. :).

No comments:

Post a Comment