Kenangan bersama pakwe-makwe baru. Peace !!

Assalamualaikum. Ahlan Wasahlan. Ahlan Bik. Wahh. Kemain speaking arab kan. Padahal dah janji dengan hampa semua yang nak post entry tapi tak. What's ?. Okey. Maafkan saya.

Pahal dengan tajuk entry tuh ?. Takdak kena mengena pon. Saje nak cari publisiti murahan. Nak jadi Maria Elena kejap korang pon. Alahhh !. Diva 2 minit.

Okey. Saya sedang meng-fokuskan diri dengan pelajaran dahulu. Almaklumlah budak-budak lagi. Rutin harian lah menjenguk buku ADD MATH,SYARIAH,QURAN SUNNAH, ARAB. Ceeewahh. Mention yang penting-2 je :).

Okey. Saya terpaksa melupakan janji saya yang lepas lepas lepas. Kan saya cakap nak sambung entry about islamic case or issues. Tapi hari ini. Saya terpaksa tangguh kejap dan nak share dengan hampa semua tentang kenangan yang i will never forget. Precious moments. Something like that :)

1- Begins 2012, saya memang bercita-cita nak tingkatkan prestasi dalam bidang akademik. Alhamdulillah, saya dah buktikan bahawa diri saya boleh. Peperiksaan bulan pertama yang lepas saya dah dapat genggam 6A dalam tangan. Alhamdulillah.

2- Kawad kadet polis :). Tahun lepas saya tak terpilih mungkin sebab bukan rezeki saya kan. Tapi tahun ni rezeki murah sangat. Tak sia-sia saya berdoa. Dan akhirnya saya terpilih untuk menyertai platun kawad kaki kor kadet polis SMKTSR. Kadet polis sekolah saya memang best gileerr. Tak tahu nak cakap. Banyak sangat kenangan yang dinikmati oleh saya sejak terpilih :D

3- Latihan dan pertandingan menembak m16 di Padang Sasar,Pendang :). Best gilerr. First time pegang senapang betul. Real !. Usha sikit pic geng SMK TUN SHARIFAH RODZIAH.


4- Pertandingan Perbahasan at College Sultan Abdul Hamid. Even kami semua tak menang. Tapi kami semua still dapat manfaat yang bagos. Tahun depan akan kami pertahankan nama SMKTSR :). Chaiyookkk !!

5- Perkhemahan Unit-unit Uniform dekat Puncak Gunung Jerai. :). The best ever moment lah kan. Takkan saya lupakan. Tapi yang agak poyonya kan. Saya terpaksa mengaku yang saya ni team Puteri Islam disebabkan keadaan terdesak. :). At last geng-geng polis kenal muka saya. So. Kantoi. Speechless dah ni. So usha pic.

Pic ni waktu mencari dan menyelamat.
Nak tengok banyak lagi pic sila usha SINI atau ADD ME :)

6- Pertandingan Forum Remaja :). Profile pic FB kat sebelah tu. HAHA !. Tak menang jugak sebab pengerusi majlis kitaorang blasting our plan. SO. Pasrah :O

Aku kanan. GEMOK !!

7- SAD MODE !. Ramai cakap yang saya ni dah tak slim macam dulu lagi. Ehhh !. Shut up please. Memang lah dulu saya slim sebab nak jaga badan takut pakwe lari. Sekarang dah free. Tak mau pakwe-2 dah. Tak suka. Buang masa. Takpa lah diorang cakap macamtu kat kite. Doakan saya kurus :)

8- Penulis cerpen pendek. Saya kini sedang aktif menulis cerpen yang mempunyai nilai moral yang agak boleh dipakai lah kot. Nak bace tak ?. Nanti kalau saya dah upgrade. Saya akan upload dan korang semua boleh download :). 

9- Peperiksaan pertengahan tahun :). Doakan saya ya :D. Love you all.


Lastly, terima kasih kepada yang meng-follow saya. Peng-follow ke 200 adalah orang yang sangat-2 hensem cantik plus menawan. Nanti saya akan updatekan semula cerita-cerita hot. Perghh !. Assalamualaikum. Jaga diri bebaik :D





No comments:

Post a Comment